פאהן קנה-חוזרים מקצועיים
מן העיתונות

פאהן קנה עלתה לראשונה לגמר תחרות המצוינות העולמית של Grant Thornton

עברי ורבין עברי ורבין

הוועדה המדרגת קבעה כי Goodvision, זרוע היעוץ לאחריות תאגידית פאהן קנה, הייתה מהראשונים שהעלו את תחום הקיימות כשירות על סדר היום של GT, ומחלוצי פיתוח שירותי ה-ESG והטמעתו ברשת העולמית ובקרב לקוחותיה

Goodvision, זרוע היעוץ לאחריות תאגידית של פירמת ראיית החשבון פאהן קנה, עלתה לשלב הגמר של פרס הקיימות של "Go Beyond Awards 2021" - תחרות המצוינות של פירמת רואי החשבון העולמית Grant Thornton שנערכה השבוע בלונדון. מדובר בפעם הראשונה שבה פאהן קנה, החברה ברשת ראיית החשבון העולמית Grant Thornton, מגיעה לגמר בתחרות העולמית של הרשת, אליה ניגשו יותר מ-100 מועמדים מרחבי העולם, ולקחו בה חלק מעל ל-58,000 אלף אנשים העובדים ברשת העולמית.

 נימוקי הוועדה המדרגת היו, בין היתר, שמנכ"ל Goodvision, עברי ורבין, וצוות Goodvision, היו בין הראשונים שהעלו את תחום הקיימות כשירות על סדר היום של GT, והיו מחלוצי פיתוח שירותי ה-ESG והטמעתו ברשת העולמית ובקרב לקוחותיה שבאו לידי ביטוי בעריכה של עשרות דוחות ESG בהצלחה לחברות ציבוריות, מקומיות ובינלאומיות.

כמו כן, הצוות יצר שיתופי פעולה עם מחלקות עסקיות אחרות של GT ישראל, כמו ביקורת פנימית (בתחום איכות הסביבה) וייעוץ (בתחום שירותי DD ירוק וכלכלה ירוקה) כדי לאפשר למשרד לשרת טוב יותר את לקוחותיו. שותפויות אלו אף הביאו לדסק חדש וייחודי לכלכלה ירוקה, מיזם משותף בין צוות GT Good Vision ומחלקת הייעוץ הכלכלי של GT.

עוד נמסר, כי "באמצעות שותפויות פנימיות אלו, GT שיפרה את המעטפת שלה עבור הלקוחות והמשיכה לבסס את מעמדה המוביל של בשוק בישראל. בנוסף, מאז פרסום הספר 'אחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי' (2020) של עברי ורבין מנכ"ל Good Vision, גודל הצוות ומחזורו הכספי כמעט הוכפלו - מה שאפשר לגייס יותר לקוחות. הצוות הצטרף גם לארגוני תקנים בינלאומיים ברי קיימא, כגון GRI ו-SASB, ומספק שירותי קיימות באיכות גבוהה ללקוחות שהביאו אותו להיות מוביל בשוק בשירותי קיימות בישראל".

עברי ורבין: "אני מודה לפיטר בולדין, מנכ"ל GT העולמית על הבעת האמון בסניף הישראלי. זוהי מחמאה גדולה עבורנו שטומנת בחובה אחריות גדולה להמשיך את הפעילות שלנו למען סביבה נקייה יותר וחברה טובה יותר".

אחריות תאגידית_פאן קנה עלתה לגמר.JPG

הכתבה פורסמה באתר עדיף, לחץ/י כאן לצפייה.