פאהן קנה-חוזרים מקצועיים
מן העיתונות

פירמת GT שאליה שייכת פאהן קנה מישראל הצטרפה לאמנת Net-Zero

עברי ורבין עברי ורבין

חודשיים לפני ועידת כדור הארץ בגלזגו מודיעה פירמת רואי החשבון הבינלאומית Grant Thornton, שאליה שייכת פירמת פאהן קנה מישראל, על הצטרפותה לאמנת Net-Zero. האמנה קוראת לחברות וארגונים להאיץ את המעבר שלהם למערכת פיננסית עם אפס פליטות גזי חממה עד שנת 2050.

האמנה נתמכת על ידי האו"ם, ובראשה עומד מרק קרני, נגיד הבנק המרכזי של בריטניה לשעבר. חתומים עליה 250 גופים פיננסיים מובילים, האחראים על נכסים בהיקף של יותר מ-88 טריליון דולר, ובהם מודיס, S&P, הבורסה בלונדון ועוד.

הארגונים החברים באמנה מתחייבים להגדיר יעדי ביניים לשנת 2025 בתחום אספקת המוצרים והשירותים שלהם, וזאת בתוך שנה מיום ההצטרפות. כמו כן, הארגונים יניעו את לקוחותיהם לשמור על הסביבה, תוך יצירת מתודות בקרה שיבואו לידי ביטוי בדוחות הכספיים. "הנושא היום רלוונטי מתמיד למשקיעים, רגולטורים ולקוחות", מסכם רו"ח מיקי בלומנטל, שותף מנהל בפאהן קנה.

לדברי עברי ורבין מנכ"ל Good Vision, שעומד בראש ועדת הקיימות הגלובלית של גרנט תורנטון, "כרשת שנותנת שירותי ייעוץ בנושא טביעת הרגל הפחמנית והאקולוגית בסטנדרטים בינלאומיים, אך טבעי שהיא תיישם זאת גם על עצמה ופעולותיה. התזמון של חודשיים לפני ועידת כדור הארץ מצטרף

הכתבה פורסמה באתר גלובס 29.09.2021, לצפייה לחץ כאן