פאהן קנה-חוזרים מקצועיים
מן העיתונות

הנאמן חושף: אנשי-הקש והנכסים המוסתרים של אליעזר פישמן בחו"ל

שי מדינה שי מדינה

בשקט-בשקט, מתחת לרדאר, בזמן שהצדדים בתיק פשיטת הרגל של איש העסקים אליעזר פישמן נמצאים בימים אלה בעיצומו של הליך גישור, ובשעה שהליך מימוש הנכסים הידועים שלו קרב לסיומו, ממשיך הנאמן על נכסיו של פישמן לחפש הברחות נכסים ברחבי העולם.

בקשות שהוגשו לבית המשפט באנגליה לאחרונה הקשורות לתיק פשיטת הרגל והפירוק של פישמן, חושפות את העבודה שעושה הנאמן, עו"ד יוסי בנקל, בחו"ל, ובין היתר צווים שונים שקיבל בבית המשפט באנגליה שבמסגרתם טען כי פישמן הסתיר ממנו את העובדה שהוא מחזיק נכסים באנגליה. הנאמן גילה, לטענתו, מספר נכסים, ואולם לפי ההליכים המתקיימים באנגליה הוא טוען לקיומם של נכסים רבים נוספים.

בין היתר, הצהיר הנאמן בבית המשפט באנגליה כי הוא מבקש צווים ביחס לנכסים שהוא מאמין שפישמן הסתיר ממנו ומנושיו, וזאת מתוך חשש להברחת הנכסים מעבר להישג ידו של הנאמן. עוד הצהיר עו"ד בנקל - באמצעות משרד עורכי הדין האנגלי Fieldfisher המייצג אותו שם - כי עד כה הצליח לאתר חשבון בבנק לאומי (אנגליה) עם יתרה של 28,334.35 דולר וזכויות בחברת "איסט ווסט אנגליה". לטענת הנאמן, הגם שהחשבון והזכויות בחברה אינם רשומים על-שם פישמן, הם מוחזקים עבורו בנאמנות. 

לקריאת הכתבה המלאה לחץ/י כאן.