- Global Reach
- Africa
- Americas
- Asia Pacific
- Europe
- Middle East
- סל שירותים לנפגעי קורונה
- עדכון מענקי הקורונה בימי הסגר (השלישי)
- עדכון מענקי קורונה
- תכנון תרחישים: כיצד לשפר את חוסנו של העסק בתקופת אי וודאות
- היבטי מס של אופציות לעובדים ולנותני שירותים
- מענק נוסף לעסקים - פעימה שלישית
- חזרה לפעילות כך תגנו על ארגונכם מפני סיכוני בטיחות
- מענק נוסף לעצמאים ומענק לבעלי שליטה (פעימה שניה)
- מע"מ בימי קורונה
- גלגל החוסן הפיננסי בניהול תזרים מזומנים The Resilience Wheel
- תמריצים, מענקים, הלוואות ומיסים
- הקלות והנחיות למוסדות הציבור
- עדכון מועדי דיווח מרץ 2020, הארכת תקופות בהליכי מס ושווי רכב בחל"ת
- חידוד הנחיות לעבודה מרחוק - ניהול סיכונים וסודיות
מס נטפליקס
מס נטפליקס הוא למעשה שם קוד להוראה שלפיה גם חברות זרות שמוכרות מוצרים וירטואליים או מספקות שירותים ללקוחות ישראליים יחויבו במע"מ על השירות. "הצעת החקיקה באה על רקע הכלכלה הדיגיטלית ההולכת ותופסת חלק גדול יותר מהכלכלה כולה", מציין רו"ח יזהר קנה, שותף-מנהל בפאהן קנה Grant Thornton. מה בעצם משמעות החקיקה עבור האזרח הישראלי? ברשות המסים מבהירים כי מדובר במיסוי שכבר קיים כיום על האזרח עצמו, אך פשוט לא נאכף. כך שלא מדובר בהטלה נוספת של מס על החברה הזרה שמעניקה שירותים דיגיטליים אלא על האזרח בישראל, שבאמצעותו תחויב החברה הזרה לגבות ממנו את המע"מ ולהעביר לרשויות.
"החברה הזרה יכולה להחליט לספוג את המע"מ ולשלם אותו בעצמה, אולם כנראה שתוספת המחיר בעקבות הטלת המע"מ תגולגל במלואה על הצרכן הישראלי, כך ניתן להעריך מנסיון העבר", אומר קנה.
הכתבה פורסמה באתר גלובס, ב-25/08/21 לצפייה לחץ/י כאן.