פאהן קנה-חוזרים מקצועיים
מאמרים בתחום הייעוץ

לפי שווי של חצי מיליארד שקל: אוטותל ו־CAR2GO בדרך לבורסה

שלומי ברטוב שלומי ברטוב

גו טו גלובל, מפעילת חברות רכבי ההסעה המשותפת

תתמזג עם השלד נרהטק מדיה שיקבל 26% מהחברה הממוזגת. המזומן שבקופת נרהטק - 13 מיליון דולר - דרוש לגו טו גלובל שורפת המזומנים כמו אוויר לנשימה לצורך המשך פעילותה וצמיחתה

גו טו גלובל מגיעה למיזוג ללא שינוי של ממש בשווי שלה

הרכב השיתופי של ברק דותן, יוסי בן שלום, אדם נוימן ורמי אונגר בדרך לאחוזת בית. חברת גו טו גלובל (Go To Global), שמפעילה את שירותי הרכב השיתופי אוטותל ו־CAR2GO, עומדת להפוך לחברה ציבורית באמצעות מיזוג עם נרהטק מדיה — שלד ציבורי, שהיה בעבר חברה־בת של סומוטו, שבעצמה הפכה לשלד שהתמזג עם חברת האנרגיה המתחדשת נוסטרומו. כך עולה מדיווח לילי לבורסה.

כמו כן, ל"כלכליסט" נודע כי בכוונת החברה לבצע בהמשך רישום כפול בבורסת נאסד"ק האמריקאית.במסגרת המיזוג יקבלו בעלי המניות של גו טו גלובל 74% ממניות החברה הממוזגת, ואילו בעלי המניות של נרהטק מדיה ייוותרו עם 26% מהמניות. העסקה משקפת לחברה הממוזגת שווי של כ־520 מיליון שקל. השווי של גו טו גלובל בעסקה עומד על 120 מיליון דולר (384 מיליון שקל) והשווי של נרהטק עומד על 43 מיליון דולר (137.6 מיליון שקל), זאת על בסיס המזומן שבקופתה (13 מיליון דולר) ומכירה עתידית של סטארט־אפ שבו היא מחזיקה ב־30 מיליון דולר (96 מיליון שקל). 

להמשך קריאת הכתבה לחץ\י כאן 

הכתבה פורסמה במגזין "כלכליסט" ב- 09.02.2022