פאהן קנה-חוזרים מקצועיים
מן העיתונות

החברות הישראליות כבר לא מחפשות אקזיט אלא השקעה

מיקי בלומנטל מיקי בלומנטל

גל ההנפקות בבורסה שובר שיאים עם 128 הנפקות ברבעון הראשון בהיקף של 10.7 מיליארד דולר; מנכ"ל לאומי פרטנרס: "תקופה שצריך להנות ממנה ומצד שני מחייבת אותנו לשמור על זהירות"

פירמת רואי החשבון פאהן קנה Grant Thornton קיימה היום (חמישי ה-6.5.21) כנס וירטואלי שעסק במעבר של חברה פרטית לציבורית והדרך הנכונה לעשות זאת. בכנס השתתפו ד"ר אבי אורטל מנכ"ל לאומי פרטנרס ורנן כהן אורגד מנכ"ל לידר הנפקות שסיפרו על מאחורי הקלעים של גל ההנפקות הנוכחי, רו"ח מיקי בלומנטל שותף מנהל פאהן קנה Grant Thornton שדיבר על הדרך הנכונה במעבר של חברה פרטית לציבורית, רו"ח יוסי גינוסר מנכ"ל פאהן קנה ניהול בקרה שדיבר על הרגולציה וביקורת פנים ורו"ח שלומי ברטוב מנכ"ל פאהן קנה יועצים שדיבר על הערכות שווי חברה לפני הנפקה.

רו"ח מיקי בלומנטל, שותף מנהל פאהן קנה Grant Thornton: "בשנה האחרונה, שוק ההון הישראלי פעל במנותק ממשבר הקורונה ואי היציבות הפוליטית בישראל. הכלכלה הישראלית ממשיכה לצמוח וראינו זאת בעלייה אדירה בכמות העסקאות, סכומי העסקאות ושבירת השיאים של הרבעון הראשון השנה. החברות הישראליות כבר לא מחפשות אקזיט אלא השקעה שזאת בשורה נוספת לכלכלה הישראלית".

הכתבה פורסמה ב- 6/5/21 באתר IPO לצפיה לחץ כאן