דרוש/ה System Junior/Helpdesk

מס' משרה:

מקום: תל-אביב

התפקיד כולל:

מתן שרות תמיכה טכנית למשתמשי הארגון (300 משתמשים) בנושאי מחשוב, חומרה, תוכנה, ציוד קצה ותקשורת.

מתן מענה מקצועי בכל הנוגע לסביבת Windows, Office

איתור תקלות והדרכת המשתמשים בהתאם

התקנה, הטמעה, תחזוקה וגיבוי של מערכות ה IT בארגון

תפעול הרשאות ומשתמשים בAD ואופיס 365

דרישות התפקיד:

שירותיות, סבלנות, יחסי אנוש טובים, יכולת למידה עצמית.

תואר ראשון במדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע ממוסד מוכר - חובה.

ידע בסיסי בטיפול תקלות מחשב, תקשורת (מתגים, נתבים, FW) - חובה.

הכשרה בתחום אבטחת מידע - יתרון משמעותי.

ניסיון במערכות הפעלה Windows 10, Windows Server לרבות התקנה, תחזוקה, טיפול בתקלות - יתרון.

ניסיון בהקמה, ניהול ותחזוקה של מערכות מיקרוסופט כגון MicrosoftOffice365AdminCenter
Active Directory//GPO/PowerShell - יתרון.

 

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

המועד להגשת מועמדות עבר