- סל שירותים לנפגעי קורונה
- עדכון מענקי הקורונה בימי הסגר (השלישי)
- עדכון מענקי קורונה
- תכנון תרחישים: כיצד לשפר את חוסנו של העסק בתקופת אי וודאות
- היבטי מס של אופציות לעובדים ולנותני שירותים
- מענק נוסף לעסקים - פעימה שלישית
- חזרה לפעילות כך תגנו על ארגונכם מפני סיכוני בטיחות
- מענק נוסף לעצמאים ומענק לבעלי שליטה (פעימה שניה)
- מע"מ בימי קורונה
- גלגל החוסן הפיננסי בניהול תזרים מזומנים The Resilience Wheel
- תמריצים, מענקים, הלוואות ומיסים
- הקלות והנחיות למוסדות הציבור
- עדכון מועדי דיווח מרץ 2020, הארכת תקופות בהליכי מס ושווי רכב בחל"ת
- חידוד הנחיות לעבודה מרחוק - ניהול סיכונים וסודיות
שירותים
Lean-Agile Operational Excellence חברת בת של פאהן קנה יועצים המתמחה בשיפור יכולות וביצועים עסקיים, שיפור חווית לקוח וחווית עובד, ניהול טרנספורמציות תרבויות וטכנולוגיות והטמעת תרבות של מצוינות לכל אורך שרשרת האספקה הארגונית. החברה הוקמה ב-2006 ע"י זוהר בנור מתוך כוונה לתת לארגונים את הידע והיכולת להיות מצוינים וליישם שיפור מתמיד בתהליכים תוך התמודדות עם האתגרים השונים הקיימים בתעשייה. Lean-Agile Operational Excellenceתומכת בלקוחותיה להשגת תוצאות עסקיות מקסימליות ובהפיכה לארגונים אג'ילים החושבים קדימה ומוכנים לקראת כל שינוי והפרעה בשוק.
לחברה שלוש חטיבות:
חטיבת הייעוץ - קידום אסטרטגיית הארגון באמצעות ליווי תהליכי שיפור וייעול תהליכי עבודה והטמעת תרבות של מצוינות.
חטיבת חדשנות ותעשייה חכמה - הטמעת טכנולוגיות IOT.
חטיבת למידה ופיתוח מנהלים - פיתוח מיומנויות פנים ארגוניות ופיתוח מנהלים משולב עם טכנולוגיית למידה היברידית מתקדמת.
בין לקוחות החברה ניתן למצוא את: אלביט, בנק הפועלים, משרד הביטחון, שטראוס, תנובה, קוקה קולה, קופ"ח מכבי, מימון ישיר, אורבוטק, פלסן סאסא, חיל האויר, רפאל מערכות, Max (לשעבר לאומי קארד), קבוצת תדהר ועוד.
אודות החברה, לקוחות לפי תחומים ופירוט תחומי ההתמחות ניתן ללמוד בלינק: www.leanisrael.co.il